שמואל ניצל מפיגוע ירי בשומרון: "הקב"ה שמר עלי"

אייל ראובן 2 Comment on שמואל ניצל מפיגוע ירי בשומרון: "הקב"ה שמר עלי"

תושב עמנואל שניצל מפיגוע ירי ביום שישי, סיפר במהדורת הבוקר: "אני ממשיך האלה בנסיעה ושומע צרורות חזקות. מסתכל אחורה ורואה שהשמשה מנופצת. אמרתי לעצמי ירו עליך, תבדוק את עצמך. בנס לא נפגעתי. הכדור נעצר בכרית של הראש. בבית הכנסת בשבת בירכתי הגומל"

צילום: רועי חדי
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שמואל רייניץ, תושב עמנואל שניצל בנס מפיגוע ירי ביום שישי, שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (ראשון). "נסעתי ביום שישי בערך ב-14:20 מכיוון השומרון-מיצהר לעמנואל. אחרי יצהר יש שם מקום שנקרא מוצב הסלע. יש שם כניסה לערבים שמשם יש מעברים לשכם", סיפר.

"בצד שמאל חנה רכב שחור והמתין שם. אני רואה אותו מרחוק ומתקדם ב-80 קמ"ש וכשאני מתקרב אני רואה שהוא מבצע פרסה על קו לבן ואני רואה שיושב שם ערבי, רכב עם רישוי צהוב, היה לבוש בגדים בהירים, פנים בהירות, וכשהוא עשה את הפרסה זזתי שמאלה כדי לא לפגוע בו. הוא עשה את זה כדי שאני אהיה צמוד אליו. הקב"ה שמר עלי. אני ממשיך האלה בנסיעה ושומע צרורות חזקות. מסתכל אחורה ורואה שהשמשה מנופצת. אמרתי לעצמי ירו עליך, תבדוק את עצמך. בהמשך עצרתי בצד והתחלתי לבדוק את עצמי עם הידיים. ראיתי שאני בהכרה, מרגיש טוב. אין סימנים של פגיעה".

רייניץ בשחזור הפיגוע בזמן אמת בשיחה עם יוסי דגן | צילום: רועי חדי

video
play-sharp-fill

הוא המשיך ותיאר: "עברו שם הרבה מכוניות של יהודים וקלטו מה קרה. מיד התקשרו גם כן לכוחות הביטחון. שאלו אותי אם אני צריך עזרה. בדקו שאני בסדר. אמרו לי 'אתה צדיק, תודה לקב"ה שהציל אותך".

"כוחות הביטחון חקרו אותי, שחררו אותי אחרי רבע שעה. הגעתי לבית חצי שעה לפני שבת, בבית הכנסת אמרנו את כל ספר התהילים ובירכתי הגומל. הייתה התוועדות ושם סיפרתי על הנס", סיפר רייניץ.

למרבה הנס, הוא הוסיף: "הכדור נעצר בכרית של הראש במושב הרכב".



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    "על ניסיך שבכל יום עימנו "עד הנה עזרונו חסדיך ולא עזבונו חסדיך…,, יהיה רצון שימשכו הניסים של בורא עולם.. ,הפח נשבא ואנחנו נמלטנו" תהילים מזמור קכ"ד

  2. 1

    "הפח נשבר ואנחנו נמלטנו"(תהילים קכ"ד) "עד הנה עזרונו רחמיך ולא עזבונו חסדיך" "על ניסיךף שבכל יום עימנו" הביטו בחלונות הרכב.. יריות לא מעטות!!!!